Het leed dat BHs heet

Ik weet nog goed dat ik mijn eerste bh kocht, samen met mijn moeder. Of nouja, een echte bh kon je het niet noemen, eerder een kort hempje met elastieken band aan de onderkant. Al snel kwam daarvoor een voorgevormde beugel bh voor in de plaats. Ik en mijn bhs waren een match made in heaven. Nooit heb ik er last van gehad, ik vond ze lekker zitten, sterker nog, ik voelde ze niet eens zitten. Mijn boobs bleven netjes op zijn plek, zagen er prima uit onder een shirt, niks meer aan doen zou je zeggen. Ik begreep vrouwen dan ook niet, die zodra ze thuis waren hun bh uittrokken om the girls de ruimte te geven. ‘Losse borsten’ ik moest er niks van hebben. Ook tijdens en na de zwangerschap van Ayden, zweerde ik bij m’n bhs. Aan het einde van de zwangerschap wat maatjes groter, dan ervoor, maar ik droeg altijd, elke dag, vanaf dat ik wakker werd, tot aan dat ik ging slapen een bh. En toen werd ik zwanger van Kenji. In de eerste 3 maanden, groeiden de meiden al uit mijn normale maat. Bij Ayden had ik dat veel minder snel. Vanaf toen werden bhs oncomfortabel, en dat werd alleen maar erger. Zo erg zelfs,dat ik op het einde van mn zwangerschap van Kenji, alleen nog maar voedingstops droeg. En ook na de geboorte van Kenji, waren de voedingstops a girls best friend. Bhs zaten te strak, te los, te hoog of te laag. Zelfs voedingsbhs waren irritant met voeden, dus trok ik ze gewoon niet aan. Maar, zoals je van de week al kon lezen, ben ik weer aan het werk, en om nou zonder bh te gaan werken, vind ik geen goed plan. Dus, vrouwen all over the world, i hear ya!

bra off3

bra off2

6 thoughts on “Het leed dat BHs heet

  1. mamamarjon1911 schreef:

    Ik sluit me aan, herkenbaar! Inmiddels is het weer helemaal goed hier ๐Ÿ˜‰
    Maar idd, zonder bh naar je werk gaan is niet echt een optie, haha, lijkt mij….

    Like

  2. Milou schreef:

    Wauw… Dร t is even herkenbaar zeg! Oh my… als ik thuis kom is er een vast ritueel: jas uit, bh uit. punt.

    Like

  3. Marieke schreef:

    Zo herkenbaar! Het zit bij mij dan niet vervelend, maar het past gewoon niet mooi meer..tijd om te shoppen! ๐Ÿ˜‰

    Like

  4. Gwen schreef:

    ๐Ÿ˜€ Ik had dat dus altijd al, BH-haat, maar zwanger al helemaal. Moet zeggen dat het me tot nu toe nog meevalt, met een extra verlengstukje aan mijn voeidingsbh zodat ie niet zo straks zit als ze vol zitten ๐Ÿ˜‰

    Like

Ik hoor graag wat je er van vindt!

