Newbornshoot.

Toen Kenji 8 dagen oud was, kwam vriendinnetje Marije op bezoek. Naast vriendinnetje, is ze ook mijn collega, en fotografe. Toen ik 28 weken zwanger was heb ik bij/met haar een zwangerschapsshoot gedaan, ook heeft ze Ayden wel eens op de kiek gezet. Beide keren was het super bevallen en ben ik gigantisch blij met de foto’s. Logisch dus ook dat ik haar tijdens mn zwangerschap al vroeg of ze ook newborn foto’s van buikbaby2.0 wilde maken. Bepakt en bezakt stond ze voor de deur. De halve fotostudio kwam naar binnen, met allerlei kleedjes, mandjes, en bontjes. Na een beschuitje met muisjes te hebben gegeten, en de verwarming op standje zomerdag stond, kozen we een plekje om de foto’s te maken. Boven op de grote houten speelgoedkist voor een witte muur, vlak bij het raam, was de meest geschikte plek. Natuurlijk vertikte Kenji het om te slapen en hield hij bijna constant zijn oogjes wagenwijd open. Pas op het einde, begon hij een beetje in (een onrustige) slaap te vallen.

 

shoot2

shoot1shoot3shoot5shoot6shoot4

 

Ik zit helemaal weg te smelten als in de foto’s door kijk. Ook verbaas ik me erover hoeveel hij alweer veranderd is, zo is zijn gezichtje echt al een stuk boller geworden, en kijkt hij nog eigenwijzer zijn oogjes uit. Ik vind hem trouwens totaal niet op Ayden lijken, maar vergelijken is erg lastig nog. Ayden zag er tot zeker een half jaar echt nog erg prematuur uit (smal koppie, bolle diep liggende oogjes). Ben benieuwd als Kenji wat groter is of we dan kunnen zien of het een kopietje van zijn broer is, of juist totaal niet op hem lijkt. Voor nu mag hij nog even lekker klein blijven, want hij groeit al zo hard! Vandaag is hij alweer 4 weken, ik kan het bijna niet geloven. En als hij zo hard doorgroeit, tja, gelukkig hebben we de foto’s nog ;)!

Getagged , , , , ,

4 thoughts on “Newbornshoot.

  1. eigenwijsje2014 schreef:

    Wat schattig!
    De fotografe had bij mij een heater meegenomen, nou ze sliep als een os haha!

    Like

  2. Geertje... schreef:

    Wat een prachtige foto’s!

    Like

  3. Linda schreef:

    Mooie foto’s!

    Like

Ik hoor graag wat je er van vindt!