Geluksmomentje

Mn mannetje groeit. Terwijl hij de eerste maanden het liefst heel de dag bij papa of mama wilde liggen, is dat tegenwoordig een stuk minder. Hij wordt zelfstandig en wil het liefst heel de dag eigen avonturen beleven. Met een klein beetje hulp van papa of mama natuurlijk. Een half uurtje knuffelen is er niet meer bij.
Des te specialer is het als mn lieve ventje tijdens zijn laatste fles op schoot in slaap valt. Ik weet het, ik moet hem meteen in bed leggen anders raakt hij ‘verwend’. Maar soms heb ik daar toch echt even maling aan! Heerlijk even kroelen en kusjes geven zonder dat hij zich probeert weg te wurmen richting het avontuur. Even genieten van zijn heerlijke geur en zn zachte kriebelende haartjes. Ja dat is een geluksmomentje!

20130908-203659.jpg

Getagged , ,

1 thoughts on “Geluksmomentje

  1. Gwen schreef:

    Mooi! Olivia doet het echt nog amper, helaas.. Maar goed, die drinkt nog wel bij me, dus dat is ook een beetje knuffelen šŸ™‚

    Like

Ik hoor graag wat je er van vindt!