Asos/New Look Maternity shopping

Sinds ik zwanger ben, ben ik druk op zoek geweest naar leuke zwangerschapskleding. De H&M heeft soms best leuke dingen, maar vaker vond ik het tegen vallen dan dat ik het leuk vond. Ook de Prénatal webshop werd bezocht, de Miss Etam, C&A (vreselijk!), V&D en natuurlijk Mamalicious. Soms zag ik wel wat leuks, maar werd ik niet blij van de prijs of was mijn maat er niet meer. Aangezien ik echt helemaal geen zwangerschapstops heb, stonden die hoog op mijn wishlist. Een paar basics, maar ook wat vrolijke exemplaren met een leuk printje. Daarnaast zat er een gat in mijn lange zwarte legging, dus die moest ook mee naar huis geklikt worden. Dankzij Jess haar leuke mirrorshots en shoplog, kwam ik achter het bestaan van  de Asos webshop. Ik dacht namelijk dat ze alleen in het buitenland verzonden, maar halleluja, ze verzenden ook naar Nederland. En nog beter, je kan gewoon via iDeal betalen! Vanochtend klikte ik er een eind op los, jammer genoeg eenmaal bij het betalen aangekomen bleken een aantal items uitverkocht.

Asos.com:

1

Grijze tanktop €4.93 deze heb ik ook in het Navy voor €8.78

2

Blauwe tanktop New Look €8.44

3

Blauw wit gestreepte tuniek New Look €14.07

4

Zwarte maxi dress €16.90

5

Zwarte lange legging €16.90

 

Jammer genoeg was de tanktop waar ik verliefd op werd uitverkocht toen ik bij de kassa kwam. BUMMER! Tot ik me bedacht dat hij van New Look was, en die vast ook wel een webshop hadden. En ja hoor, ze hadden zeker een webshop, en ook die geweldige tanktop nog in mijn maat! Ik klikte wederom mijn mandje vol (oepsie..) en bestelde nog een hele dot items. Ik kwam er pas bij de kassa achter dat je alleen kan betalen met een creditcard of PayPal, en ik hed beide dus niet. Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmama, waar ik de ceditcard even van mocht gebruiken, en dus zijn ook deze leuke items onderweg naar mijn huisje.

newlook.com:

11

 

Witte tanktop met blauwe zwaluwen.  (dit is t hempje waar ik in love mee ben!) €11.99

7

Blauwe tanktop met vlinders. €11.99

8

3 Pack tanktops, wit, zwart en grijs. €14.99

9

2 Pack tank tops, Roze met vogels en licht roze. €14.99

10

Wit met mintgroene tanktop met vogels. €9.99
6

 

Leather look, t-bar sandaaltjes.  €9.99

 

Ik moet met al deze fijne basics, en leuke (vogel) tanktops, de zomer wel doorkomen denk ik zo! Ik kan in ieder geval niet wachten tot het binnenkomt. Het enige wat ik nu nog echt mis in mijn kast is een spijkerbroek. Ik had er pas een aantal besteld via de H&M, maar die zaten of niet mooi, of waren te groot/klein. Voor een broek ga ik dus maar een keer reallife shoppen.

Wat vinden jullie van deze items, en hebben jullie wel eens iets overseas besteld? Dit is namelijk mijn eerste keer, en vind t best een beetje spannend of alles wel goed aan komt!

Getagged , , , , , , ,

11 thoughts on “Asos/New Look Maternity shopping

  1. Nicole schreef:

    Wat een leuke kleding zeg! Had ik dit maar ontdekt toen ik nog zwanger was..

    Like

    • Roos' Blog schreef:

      Ik wilde dat ik het tijdens mijn eerste zwangerschap ook wist, maargoed gelukkig weet ik het nu 😉 En misschien in de toekomst, mocht je nog een x zwanger worden, dan weet je nu de site te vinden 😉

      Like

  2. Joyce schreef:

    Ik wil ook, als ik zwanger ben, kleding bestellen bij de asos! Ze hebben daar zulke leuke kleding 🙂

    Like

  3. Marieke schreef:

    Superleuke dingen!! Fijn he die basics! Ik weet wel waar ik ga shoppen mocht ik weer zwanger zijn (ooit…) 😉

    Like

  4. Petra schreef:

    Goed geslaagd! De maxi dress is erg leuk. Ik bestel wel eens kleding voor de kids bij Next. Zit in Engeland. Levering gaat super snel.

    Like

  5. Jess schreef:

    Leuk!!! Ik houd van die webshop haha! Die top met die vogeltjes heb ik ook alleen is hij flink gekrompen in de was 😦

    Like

    • Jess schreef:

      Oh en die blauwe is ook onderweg hier haha. Hopelijk weet ik snel wat het wordt dan kan ik gaan babyshoppen

      Like

      • Roos' Blog schreef:

        Ik hoop dt alles goed zit haha! Wij willen het dit keer ook weten, zit nog te twijfelen of we geslachtsbepalingsecho gaan doen of met 20w laten kijken.. Ben zo nieuwsgierig en wil ook babyshoppen! Hihi

        Like

    • Roos' Blog schreef:

      Ik ben ook in love geraakt met Asos en New Look, wat een leuke kleding hebben ze, voor een leuke prijs en geen oede moeke kleding ;).
      Goed dat je t zegt, dan gooi ik hem niet in de droger 😉

      Like

Ik hoor graag wat je er van vindt!